El primer que calia fer era contractar l’artista de la falla, que enguany havia de ser nou a la vista del resultat de la falla que acabaven de cremar. De nou vam tornar a Xàtiva, on Antonio Grau va firmar el tracte amb una falla pressupostada en 1.350.000 ptes. Bon preu que feia presumir que tindríem bona falla. Respecte de la banda de música, el millor era que fora la de Dénia, estàvem molt contents amb ella.
La plantà anava com la seda, fins que van aparèixer els coets, alguns borratxos, que van fer que l’artista, el Sr. Grau, es molestara fins al punt que quasi ens deixa eII plantats a nosaltres. Ens van recompensar amb el tercer premi. Ens vam sentir un poc despagats, però va ser un bon any de falles i així ho va considerar el jurat.
Pel que fa a la falleta infantil, aquesta, va ser confeccionada per les velles glòries de la Falla: Pepe Martín, Pepe Marsal i Pepe Femenía, entre altres, per allò de matar el cuc. MiIIor no ho van poder fer, vam guanyar el primer premi.